Biz Azərbaycan-dili dərsindən" Quşlar" mövzusunu keçmişdik.Müəlliməmiz bizə yenidən bu mövzunu tapşırdı.Amma bu dəfə fərqli şəkildə tapşırıqlar verdi .Bu dəfəki dərsimiz daha maraqlı oldu.Müəlliməmiz bizi üç qrupa böldü.Qruplarla çalışacağımızı biləndə daha çox sevindik.Çünki, biz qruplarla işləməyi çox sevirik.Çünki bu çox maraqlı olur: yarışırıq, xal toplayırıq, qalib oluruq , qiymət alırıq.Biz qruplara bölündük və hər qrupa müəlliməmiz tapşırıqlar verdi.
1. EKOLOGİYA qrupu
2. HAVA qrupu
3. KÖMƏKÇİLƏR qrupu olduq.
Bu mövzunu öyrənmək üçün həmişəkindən fərqli olaraq, müəlliməmiz bizə daha çox vaxt verdi.
Bizim qrupumuz KÖMƏKÇİLƏR qrupu oldu.Tapşırığımız isə "Quşların təbiətə və insanlara faydası.Quşlarsız həyat necə olardı ? sualları ətrafında düşünmək" oldu.Bizim də tapşırığımız çox maraqlı oldu.Sevinə-sevinə işə başladıq.Üç həftə vaxtımız vardı.Bu vaxt ərzində çox məlumat topladıq.Dərsdə bir-birimizə danışdırdıq.Quşların şəkillərini çəkdik, onlar haqqında kitabları oxuduq, ensiklopediyaya baxdıq, internetdən oxuduq ,müəlliməmizə gətirmək üçün qeydlər yazdıq.Bu dərsimiz başqa dərslərdən daha çox maraqlı oldu.Çünki ,həm vaxtımız çox idi, həm də bir dərs haqqıda çox bilgimiz oldu. Hərəmiz ayrı-ayrı məlumatlar yığıb sabahısı dərsdə digər qrup yoldaşlarımıza danışırdıq.
Quşları öyrənən vaxtda çox maraqlı məlumatlar topladıq.Həm də bu məlumatları valideyinlərimizə də danışırdıq onlar da bəyənirdilər.Çünki ,daha çox axtardıq, soruşduq ,oxuduq.Ən maraqlısı o oldu ki, mən və mənim sinif yoldaşlarım quşlara bu qədər çox diqqətlə baxmamışdıq.Yığdığımız bu məlumatları müəlliməmizin tapşırdığı kimi blog-da yazmaqla digər yoldaşlarımızla paylaşırıq.
1. EKOLOGİYA qrupu
2. HAVA qrupu
3. KÖMƏKÇİLƏR qrupu olduq.
Bu mövzunu öyrənmək üçün həmişəkindən fərqli olaraq, müəlliməmiz bizə daha çox vaxt verdi.
Bizim qrupumuz KÖMƏKÇİLƏR qrupu oldu.Tapşırığımız isə "Quşların təbiətə və insanlara faydası.Quşlarsız həyat necə olardı ? sualları ətrafında düşünmək" oldu.Bizim də tapşırığımız çox maraqlı oldu.Sevinə-sevinə işə başladıq.Üç həftə vaxtımız vardı.Bu vaxt ərzində çox məlumat topladıq.Dərsdə bir-birimizə danışdırdıq.Quşların şəkillərini çəkdik, onlar haqqında kitabları oxuduq, ensiklopediyaya baxdıq, internetdən oxuduq ,müəlliməmizə gətirmək üçün qeydlər yazdıq.Bu dərsimiz başqa dərslərdən daha çox maraqlı oldu.Çünki ,həm vaxtımız çox idi, həm də bir dərs haqqıda çox bilgimiz oldu. Hərəmiz ayrı-ayrı məlumatlar yığıb sabahısı dərsdə digər qrup yoldaşlarımıza danışırdıq.
Quşları öyrənən vaxtda çox maraqlı məlumatlar topladıq.Həm də bu məlumatları valideyinlərimizə də danışırdıq onlar da bəyənirdilər.Çünki ,daha çox axtardıq, soruşduq ,oxuduq.Ən maraqlısı o oldu ki, mən və mənim sinif yoldaşlarım quşlara bu qədər çox diqqətlə baxmamışdıq.Yığdığımız bu məlumatları müəlliməmizin tapşırdığı kimi blog-da yazmaqla digər yoldaşlarımızla paylaşırıq.
Комментариев нет:
Отправить комментарий